1/11

känner mig ovälkommen på platser som borde ha öppen dörr, borde ha ett rum för mig där som jag hade förr
nya familjer kommer och tar plats, ersätts av av någon annan som uppenbarligen håller sig fast
försöker synas bland ansikten som betyder mer, varför försöka när det ändå är ingen som reagerar eller ser
ett ämne man aldrig pratar eller skriver om, lägger sig inte i andras problem eller familjens gång
varför gillar de inte mig eller varför vill de inte ha mig där
varför blir jag bortvald framför några andra personer som inte är vad jag är
varför ljuger de och säger att jag är värdefull när de ändå inte gör något åt saken och bara river mitt liv omkull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0